7 Alimente care te fac sa Arati EXTRAordinar de Tanara

alimente, tanara

7 Alimente care te fac sa Arati EXTRAordinar de Tanara

Cu totii stim ca o alimentatie sanatoasa inseamna un trup sanatos. Desi cremele, lotiunile, tratamentele sau alte produse destinate infrumusetarii ne pot ajuta sa aratam mai bine, rolul cel mai important pentru a avea infatisarea dorita il au alimentele pe care le consumam.

 

Fetele de la GoMad stiu deja ca pentru a avea un par stralucitor si o piele cat mai ferma si mai sanatoasa trebuie sa consume anumite produse alimentare.

 

Cele 7 alimente care nu ar trebui sa lipseasca din alimentatia ta sunt:

  1. Apa. Pentru ca pielea ta sa arate impecabil este necesar sa te hidratezi corespunzator. Consumul mare de apa, aproximativ 8 pahare pe zi, ajuta rinichii sa functioneze adecvat, eliminand astfel toxinele si imbunatatind aspectul pielii.

 

  1. Avocado. Acest aliment contine omega-3, care sunt niste acizi grasi necesari corpului, potasiu, vitamina C si antioxidanti. Astfel, prin consumarea unui avocado pe zi imbunatatesti procesul de regenerare al pielii si iti pastrezi un trup tanar si sanatos.

 

  1. Somonul. Acest peste gras reprezinta o alta sursa importanta de acizi grasi omega-3. Acestia sunt indispensabili pentru a lupta cu stresul si pentru a obtine o piele sanatoasa. Este recomandat sa consumi somon de 2-3 ori pe saptamana, fie in salate, fie la gratar.

 

  1. Semintele. Ele reprezinta alimente vii pe care trebuie sa le consumi crude pentru a beneficia de calitatile lor.
  • Semintele de in – sunt bogate in fibre; ajuta la mentinerea greutatii corporale si regleaza procesul de digestie.
  • Semintele de canepa – sursa de aminoacizi si proteine; protejeaza sistemul imunitar si te scapa de toxine.
  • Semintele de chia – sursa de fibre, aminoacizi, proteine, minerale si vitamine; ajuta la controlul greutatii si imbunatatesc digestia.

 

  1. Iaurtul natural. Fiind bogat in probiotice, este un aliment foarte benefic pentru sistemul digestiv, iar aminoacizii ajuta la indepartarea cearcanelor.

 

  1. Fasolea rosie. Pe langa faptul ca este foarte gustoasa, fasolea rosie este o sursa importanta de fier, proteine si biotina. Biotina, numita si vitamina B7, reprezinta o substanta care contribuie la obtinerea unui par puternic si a unor unghii sanatoase. Tratamentul cu vitamina B7 este recomandat si pentru anumite probleme de piele.

 

  1. Fructele de padure. Contin antioxidanti care intarzie unele tipuri de leziuni ale celulelor, contribuind astfel la fermitatea pielii. Specialistii recomanda consumarea unei cani de fructe de padure pe zi pentru un aspect placut al pielii si pentru o digestie excelenta.

 

Nu subestima importanta dietei, pentru ca aceasta joaca un rol extrem de important in sanatatea si frumusetea pielii tale, si nu uita ca ceea ce mananci iti influenteaza atat sanatatatea, cat si aspectul fizic.

No Comments

Post A Comment

× How can I help you?