6 Pasi pentru a trece peste o DESPARTIRE

despartire, vidoechat, galati

6 Pasi pentru a trece peste o DESPARTIRE

Imaginea femeii care sta si mananca inghetata si plange in continuu dupa o despartire este deja cliseica. Noi, fetele de la Go M.A.D. Studio credem ca despartirea este pretextul ideal pentru a te reinventa.

Iata cateva sugestii care te vor ajuta sa treci peste o despartire ca o femeie adevarata:

  1. Nu sugera imediat sa ramaneti prieteni – si daca el o face, spune-i ca trebuie sa te gandesti la asta. Acesta este un impuls pentru ca nu vrei sa pari ca iti pasa prea mult de despartire. Vrei sa pari ok. Dar, in realitate, in aceasta perioada de dupa despartire, e greu de spus daca veti fi prieteni sau nu. In general, o persoana vrea sa fie prietenie si cealalta spera sa fie mai mult de atat.

 

  1. Incepe o rutina intensa de antrenament care sa iti elimine furia. Poate ca nu este un moment bun pentru yoga! Poate ca este un moment potrivit pentru ceva nou, cum ar fi kickboxing-ul sau macar cardio. Asa vei scoate orice emotie negativa din tine.

 

  1. Nu-ti barfi ex-ul. Bineinteles ca abia astepti sa il terfelesti pe fostul in ochii prietenelor tale si sa auzi de la ele ca nu te merita, ca ai fost prea buna pentru el si altele. Pe moment poate te vei simti mai bine, dar asta nu iti va lua durerea.

 

  1. Petrece timp afara. O fi un cliseu, dar aerul proaspat iti limpezeste mintea. La fel si expunerea la soare. Asa ca aloca-ti doua ore pe zi pentru o plimbare si o intalnire cu mintea limpede si aerul proaspat.

 

  1. Identifica-ti emotiile. Este tentant pentru tine sa te distragi de la ceea ce simti, dar incearca sa nu faci asta. Daca devii constienta de emotiile tale, procesul de trecere peste despartire va fi mai usor. Uita-te in tine si pentru fiecare emotie pe care o simti spune: „Recunosc si imbratisez ca astazi ma simt ________”. Este in regula daca este un sentiment „rau” sau dificil! Scopul este de a te face sa observi emotiile. Nu trebuie sa faci nimic pentru a le schimba; trebuie doar sa le observi cu blandete si bunavointa, fara a le judecata, eticheta. Asa vei vedea ca esti capabila sa simti astfel de emotii si, in ciuda faptului ca se simt intens, vei realiza ca nu sunt statice sau permanente.

 

  1. Nu planui sa-l aduci inapoi. Mai degraba focuseaza-te sa te ai pe tine inapoi. Acum este timpul sa faci pentru tine tot ce iti trece prin cap si, mai ales, tot ce nu ai putut sau nu ai avut curajul sa o faci pana acum. Pleaca in vacanta cu prietenii, fa o schimbare de look, ia niste lectii de dans. Orice!

Stim, despartirea este dureroasa, dar e nevoie sa constientizezi ca viata nu se rezuma la atat si ca te asteapta lucruri marete. Trebuie doar sa le vizualizezi.

Tu ce ai mai adauga la aceasta lista?

No Comments

Post A Comment

× How can I help you?